چوب

خرید بک لینک
تصور کن:

یه چوب و میکنی تو جنگل

بعدم میای باهاش آتیش روشن کنی.

بعد اون آتیش میگیره روشن میشه و گرمت میکنه...

چقدر دل انگیز!

دیگه چوب تا نیمه سوخته و حرارتش جا افتاده و تو آتیش و همه خو گرفتین باهاش

...

یه سطل آب بریز روش!

یه صدای جلز و ولزی میکنه، ترق توروق میکنه و بعد خاموش میشه

.

.

.

خاموش!

اون چوب تموم شد

دیگه نه چوبه که محکم باشه و ازش استفاده کنی، نه میتونه خوراکی باشه برای آتش... اون چوب دیگه تمومه

تبدیل شده به یه تیکه زغال سیاه و دودی که هم دستتو سیاه میکنه هم دودش اذیتت میکنه هم قوت نداره و پا بذاری روش میشکنه. خودتم بکشی دیگه اون چوب روشن نمیشه... خیسه خیسه!

خیس.

...

فرض کن اون چوب دل باشه

پ.ن:وقتایی که نمی نویسم یعنی چیزی برام مهم نیس

و بالعکس

دلتنگی های یه موجود دوپا...

ما را در سایت دلتنگی های یه موجود دوپا دنبال می‌کنید

برچسب: چوب,چوبکده,چوبین,چوب و فلک,چوب پنبه,چوب راش,چوبک,چوب سیگار,چوب لباسی,چوب روسی, نویسنده: بازدید: 195 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 4:58

صفحه بندی